Pristup informacijama

SLUŽBENICA ZA INFORMIRANJE     © AZOO                                                  
Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija ostvaruje se u skladu sa Zakonom o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“, broj: 25/13 i 85/15).

Cilj Zakona je omogućiti i osigurati ostvarivanje Ustavom Republike Hrvatske zajamčenog prava na pristup informacijama, kao i na ponovnu uporabu informacija fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti.

Pravo na pristup informacijama temelji se na načelima javnosti i slobodnog pristupa, pravodobnosti, potpunosti i točnosti informacija, načelu jednakosti, načelu raspolaganja informacijom te, sukladno članku 5. stavku 1. točki 5. Zakona „obuhvaća pravo korisnika na traženje i dobivanje informacije, kao i obvezu tijela javne vlasti da omogući pristup zatraženoj informaciji, odnosno da objavljuje informacije neovisno o postavljenom zahtjevu kada takvo objavljivanje proizlazi iz obveze određene zakonom ili drugim propisom“.

Informacija, u smislu navedenog Zakona (članak 5. stavak 1. točka 3.), predstavlja „svaki podatak koji posjeduje tijelo javne vlasti u obliku dokumenta, zapisa, dosjea, registra, neovisno o načinu na koji je prikazan (napisani, nacrtani, tiskani, snimljeni, magnetni, optički, elektronički ili neki drugi zapis), koji je tijelo izradilo samo ili u suradnji s drugim tijelima ili dobilo od druge osobe, a nastao je u okviru djelokruga ili u vezi s organizacijom i radom tijela javne vlasti“.

Ponovna uporaba informacija, u skladu s člankom 5. stavkom 1. točkom 6. Zakona „znači uporabu informacija tijela javne vlasti od strane fizičkih ili pravnih osoba, u komercijalnu ili nekomercijalnu svrhu različitu od izvorne svrhe za koju su informacije nastale, a koja se ostvaruje u okviru zakonom ili drugim propisom određenog djelokruga ili posla koji se uobičajeno smatra javnim poslom. Razmjena informacija između tijela javne vlasti radi obavljanja poslova iz njihova djelokruga ne predstavlja ponovnu uporabu“.

Zahtjev za pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija  možete  podnijeti Osnovnoj školi SIRAČ

  • pisanim putem na adresu:

OŠ Sirač
Vladimira Nazora 10       
43541 Sirač

          uz naznaku “Zahtjev za pristup informacijama”
 

  • putem elektroničke pošte: skola@os-sirac.skole.hr
  • telefaksom na broj:  043/442-120
  • telefonom na broj:  043/322-120
  • službenica za informiranje: Marina Petrnel

Osnovna škola Sirač ima pravo na naknadu stvarnih materijalnih troškova koji nastanu pružanjem informacije korisniku prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, kao i na naknadu troškova dostave tražene informacije.

Visina naknade za pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, određena je sukladno kriterijima iz članka 19. stavka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama.

Priloženi dokumenti:
Godisnje izvjesce za 2023. godinu.pdf
Godisnje izvjesce 2022.pdf
Godisnje izvjesce. 2021.pdf
Godisnje izvjesce 2020.pdf
Godisnje izvjesce 2019..pdf
Godisnje izvjesce 2018..csv
Godisnje izvjesce 2018.pdf
Godisnje izvjesce 2017.pdf
Godisnje izvjesce 2017.csv
Godisnje izvjesce.csv
Godisnje izvjesce (2).pdf
Zakon o pravu na pristup informacijama NN 25 13.pdf
Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o pravu na pristup informacijama-NN 85 15.pdf
Godisnje izvjesce.pdf
NOVI-Obrazac-2-Zahtjev-za-pristup-informacijama.doc
NOVI-Obrazac-3-Zahtjev-za-dopunu-ili-ispravak-informacije (1).doc
NOVI-Obrazac-4-Zahtjev-za-ponovnu-uporabu-informacija.doc
Kriteriji za odredivanje visine naknade troskova dostave informacije.pdf

/*** Collapse the mobile menu - WPress Doctor ****/ Skip to content